Modny temat - social media dla biznesu

im zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów...Chcesz wiedzieć o co chodzi z social media marketing? Przeczytaj nasz artykuł! A jeżeli chcesz skorzystać z oferty, to zobacz prowadzenie fanpage szczecinA może wcale

Modny temat - social media dla biznesu Chcesz wiedzieć o co chodzi z social media marketing? Przeczytaj nasz artykuł! A jeżeli chcesz skorzystać z oferty, to zobacz A może wcale nie potrzebujesz social media?Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów...Chcesz wiedzieć o co chodzi z social media marketing? Przeczytaj nasz artykuł! A jeżeli chcesz skorzystać z oferty, to zobacz

A może wcale nie potrzebujesz social media?

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu.

Przede wszystkim ludzie korzystają z mediów społecznościowych w celach rozrywkowych. Spędzają w ten sposób swój wolny czas. Nie mają wtedy nastroju do podejmowania decyzji konsumenckich. Sprawdza się promowanie firm nastawionych na rozrywkę - puby, restauracje, kina, itd. Ale czy sprawdzi się promowanie w ten sposób innych usług, jak na przykład warsztatów samochodowych? No raczej słabo. W tym celu ludzie nie używają facebooka, ale Google.

Social media ma sens jako uzupełnienie promowania firmy w internecie. Jednak samo w sobie jest formą reklamy tak samo mało skuteczną jak billboard.


Każdy biznes wymaga promocji

Małe i średnie przedsiębiorstwa pełnią bardzo ważną rolę w gospodarce, ponieważ płacą najwyższe podatki, zatrudniają pracowników i podnoszą konkurencyjność.

Oprócz pokonania szeregu formalności i różnych urzędowych upierdliwości, żeby prowadzić biznes nie wystarczy znać się na branży, w której się działa. Najczęściej lepszy marketing wygrywa z jakością usług lub produktów. Kluczem do sukcesu jest promocja, a to wymaga budżetu.

Możemy zainwestować w menadżera, lub skorzystać z oferty agencji reklamowej. Jednak to są formy drogie i mają niską skuteczność. Można wykorzystać do promocji internet - często strona www plus pozycjonowanie są strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu ma się dostęp do dużej liczby potencjalnych klientów, otwierają się nowe drogi rozwoju. Warto więc zacząć od czegoś, co nie wy,maga ponoszenia wysokich kosztów, trzeba jednak znaleźć dobrego profesjonalistę.


Social media dla firm - nowa usługa

Tak, jak kiedyś wszyscy robili strony www, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd taki boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, budować swój PR w internecie. Ale trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia nawet porządnych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo dużo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.


Jak (nie) używać Facebooka?

Media społecznościowe to często wałkowany temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Profil na fejsie ma prawie każdy. Niewielu jednak publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli rozsyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy być pewni, że zanim pracodawca nas zatrudni, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.



© 2019 http://nurkowanie.swinoujscie.pl/